selamat datang ke mini salun kecantikan
segalanya tentang kecantikan

SALUN KECANTIKAN WANITA MUSLIMAH

Myspace Graphics

Monday 23 May 2011

SEDIKIT TENTANG MIRA AMIYA BEAUTY..(^^,

hye girls.:) all girls kamunting & taiping..
first nk perkenalkan diri lah & sudah semestinya tentang salun saya MIRA AMIYA BEAUTY..
actually mira amiya beauty ni sy start dlm bulan12 2011..agak baru lagi lah..tapi jangan risau/ragu-ragu,saya
dah dilalatih oleh akedemi kecantikan & sekarang sedang berkerja di salon..;) mira amiya beauty buat permulaan ni saya
buat kecil-kecilan/part time di rumah sahaja,nk ada kedai insyaallah kalau ade rezeki..:) amin..blog ni pun saya baru nk
ceburkan diri,nk luaskan lagi bisnes kecantikan saya ni..now,kita cerita pasal salun pula,antara rawatan yang saya
sediakan ialah MUKA,KAKI,TANGAN,INAI,URUTAN RINGAN,MAKE UP,PRODUK KECANTIKAN,akan datang kuku & insyaallah suatu hari
nanti rambut pula..;) rawatan ni semua untuk kecantikan wanita & salun saya ni hanya terima pelanggan wanita sahaja,
sory ye para lelaki..:)

WAKTU PERNIAGAAN=
*isnin= 2pm-10pm
*selasa-sabtu= 8pm-10pm
*ahad= 6pm-1opm
apa-apa sms/call dulu la senang takut nanti datang saya keluar ke,kesianlah dah datang tapi ownernya xada..:)

No comments:

Post a Comment